Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
ЗІ
Кафедра:
Кафедра САПР

Інформація про роботу

Рік:
2010
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
ОБД

Частина тексту файла

Міністерство науки і освіти України Національний університет “Львівська політехніка” Кафедра САПР ЗВІТ до лабораторної роботи № 4 Реалізація ієрархії в мові С++. Множинне успадкування. з курсу " Методи та засоби об’єктно-орієнтованого проектування " 1. МЕТА РОБОТИ Мета даної роботи є ознайомлення із принципами множинного успадкування. 2. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА Ієрархію простого успадкування можна описати, використовуючи структуру дерева, де кожен вузол - це підклас, який може породжувати довільну кількість додаткових підкласів. Як і у випадку простого успадкування, визначення private, protected i public в батьківському класі можна використовувати для управління доступом до екземплярів змінних і методів, які успадковані похідним класом (підкласом) від базового (батьківського) класу. Крім того, специфікатори public - або private - похідного класу, як і при простому успадкуванні, визначають кожні класи, об’єкти яких мають прямий доступ до відкритих даних або функцій-членів базового класу. Множинне успадкування реалізовано у версіях С++, починаючи з 2.0. Підклас може успадковувати протокол одного або більше батьківських класів. При цьому, помимо специфікаторів public- і private- похідних класів використовується додаткова опція virtual. Приклад опису класів при множинному успадкуванні: class X1 {private: d1; m1; protected d2; m2; public: d3; m3; }; class X2 {private: d4; m4; protected d5; m5; public: d6; m6; }; class Z: public X1 , public X2 {private: zd1; zm1; protected zd2; zm2; private: zd3; zm3; }; Похідний клас в ієрархії множинного успадкування не має доступу до захищених екземплярів змінних любих його базових класів. При використанні множинного успадкування , в протокол похідного класу необхідно викликати конструктори базових класів для ініціалізації полів даних та ініціалізувати різні елементи об’єктів. Порядок виклику конструкторів: Ініціалізація здійснюється в порядку, визначеному ініціалізуючим списком з тим обмеженням, що конструктори базових класів завжди викликаються перед конструктором полів даних. Void - конструктори базових класів, які явно не вказані в списку ініціалізації, викликаються після конструкторів, явно ініціалізованих базових класів, в цьому порядку, в якому вони йдуть в оголошенні класу. Але void - конструктори викликаються перед любим конструктором полів даних. Для опису ієрархії множинного успадкування можна використати прямий ациклічний граф (ПАГ) (рис.1). Parent Child1 Child2 GrandChild Рис.1. ПАГ множинного успадкування В такому графі клас може з’явитись більше, ніж один раз. Розглянемо ПАГ множинного успадкування, представлений на рис.1. Елементи даних (екземпляри змінних) класу Parent з‘являються двічі в класі GrandChied. Перший набір успадковується через Chid1, другий через Chid2. Таке успадкування буває небажаним. Віртуальні базові класи [3,4,5] забезпечують механізм для уникнення дублювання елементів в класі, такому як GrandChied. Індивідуальне завдання: Із похідних класів, отриманих у лаб.роботі №3, шляхом множинного успадкування, утворити новий клас. Для об’єктів даного класу показати всі можливі механізми доступу до протоколів базових класів. Текст програми: #include <iostream.h> #include <conio.h> #include <stdlib.h> #include <stdio.h> //parent class "Integer" class Integer { protected: int value; public: //constructors Integer():value(0){} Integer(int v){value = v;} //destructor ~Integer(){} //methods int getValue(){return value;} void setValue(int v){value = v;} //operators //operator "==" friend int operator == (const Integer& v1, const Integer& v2) { return (v1.value == v2.value); } //operator "!=" friend int operator != (const Integer& v1, const Integer& v2) { return (v1.value != v2.value); } //operator ">" friend int operator > (const Integer& v1, const Integer& v2) { return (v1.value>v2.value); } //opera...
Антиботан аватар за замовчуванням

20.07.2020 12:07

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини